Choď na obsah Choď na menu
 


Cviky na brucho (tehličky)

21. 3. 2012

imagesca32zwrj.jpg

 

Skôr než vám poviem ,ako schudnúť z brucha ,poviem vám o  naajväčších omyloch


1. Veľke brucho = Nadváha


Veľké brucho môže spôsobyť prebytočná voda zle držanie tela
ale aj veľa daľších problémov ,ktoré nesúvisia s tukom...takže
problém nemusite nutne riešiť znižovaním váhy

2.Prestať jesť alebo znížiť porcie

Výrazne znížiť porcie alebo dokonca prestať jesť Vám pri chudnutí príliš nepomôže, pretože Váš organizmus túto situáciu vníma ako núdzový stav a zníži prirodzenú spotrebu kalórií. Takže nakoniec chudnete len veľmi pomaly a za cenu možného poškodenia zdravia.
Pri posilňovaní brucha nie je nutné poznať desiatky cvikov- stačí si vybrať cviky na brucho tak, aby ste rovnomerne posilnili všetky jeho časti.
Efektívne cviky na brucho, pomocou ktorých spevníte brušný sval a schudnete sú brušáky.


Ako cvičiť?
 

  •   ľahnite si na podložku, ruky dajte za hlavu, nohy sú pokrčné a mierne rozkročené na úrovni ramien, panva je pevne zatlačená do podložky. Netlačte bradu dole, predstavte si že medzi hlavou a hrudníkom máte tenisovú loptičku.
  •  ruky môžete mať za hlavou, ale snažte sa nimi hlavu neťahať - nerobí to dobre krčnej chrbtici a znižuje to účinnosť cviku   
  • cvik robte pomalým ťahom, nie švihom
  • tento cvik sa má cvičiť čo najpomalšie, čím pomalšie cvičíte, tým viac precvičíte brušný sval.
  • pri zdvíhaní hlavy hore vydychujte, pri pokladaní sa nadýchnite