Choď na obsah Choď na menu
 


Ako rýchlo nabrať objem ?

7. 10. 2014

Vitajte pri ďalšom článku o posilňovaní. Dnes začneme tréningom vhodným na objem

Dnes si povieme o HST tréningu  s ktorý prináša veľký objem a silu v pomerne krátkom čase . Samozrejme musíte sa poctivo stravovať. Tréning je rozdelený na 3 časti po 2 týždňoch.


1. týždeň cvičíte princípom 2 série po 15 opakovaní. Cvičíte celé telo vo vysokej intenzite. Každý tréning by ste si mali pridať záťaž.


2.týždeň cvičíte už princípom 2 série po 10 opakovaní. Stále budete cvičiť rovnaké cviky, ale už s menším počtom opakovaní. Samozrejme záťaž budete pridávať stále každý tréning.


3.týždeň budete cvičiť 2 série po 5 opakovaní. V týchto posledných dvoch týždňoch bude váš tréning najnáročnejší lebo budete cvičiť s veľkými váhami a zrejme aj prekonávať vaše doterajšie maximá.

 

 Ešte pred tréningom by ste si mali vybrať s akými váhami začnete ,aby ste mohli postupne pridáváť. Nebojte sa tohto tréningu. Možno na vás bude niekto pozerať ,že ako to cvičíte ,ale vaše výsledky budú hovoriť za všetko. Tento tréning môžete cvičiť  aj niekoľko krát za sebou ,ale odporúčam zmeniť cviky.

 

Ako sa stravovať ?

 

Odporúča sa jesť čo najviac ,kľudne aj 10 krát za deň. Pri tŕeningu sa vám určite zvýši chuť do jedla takže sa nemusíte báť žeby ste to nezvládli.

 

 Jedálničiek môže vyzerať takto  (samozrejme si môžete zostaviť vlastný)

 

Raňajky: 2 jogurty s ovsenými vločkami + 40g proteínu
Olovrant:100g tvarohu s jogurtom,vajcom a mliekom(všetko spolu rozmixovať a vypiť)
Obed: mäso + ryža(vo veľkom množstve)
Obed 2: mäso + ryža(vo veľkom množstve)
Po tréningu: Gainer + niekedy aj proteín
Večera 1: mäso + ryža(vo veľkom množstve) – aj praženica, keď už mäso nebolo
Večera 2: Puding a pár piškót
Pred spaním: 250g tvarohu + 3 vajcia+ jogurt + mlieko
Pri takomto jedálničku určite môžete čakať nárast objemu.

 

Suplementácia(doplnky výživy):

 

Tu by som odporúčal hlavne gainer pre doplnenie energie po tréningu. Môžete používať aj proteín ale skôr ráno ako po tréningu. Telo ráno potrebuje bielkoviny na naštartovanie organizmu.  Tí pokročilejší by mohli používať aj kreatín

 

To by bolo všetko k tomuto tŕeningu. Ak vám niečo nie je jasné napíšte nám komentár. Nezabudnite si prečítať aj ostatné články. S pozdravom Neyo-Fitness